Meest gestelde vragen

De levertijd is gemiddeld 1 á 2 dagen. Na uw bestelling ontvangt u persoonlijk bericht van ons met de actuele levertijd.

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten kunt u terug 
vinden in uw winkelwagen.

Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op.

U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin uw order nummer
en de reden van uw annulering.

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
U kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

MIsterCash/ Bankcontact:
U kunt vanuit België gemakkelijk en vertrouwd betalen met MisterCash / Bankcontact. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

AfterPay
Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor sliponline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij sliponline.nl betalen met een digitale acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

MasterCard/ Creditcard :  
U kunt ook heel gemakkelijk met uw Mastercard / creditcard betalen, ook vanuit het buitenland

 

Na uw bestelling ontvang u automatisch per e-mail uw factuur.

U kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via het invulveld rechtsboven in de website.
Tevens kun u ook direct naar de zoekpagina gaan.

achteraf betalen loopt via het externe bureau Afterpay, dit geeft extra administratie en risico kosten.

Als Track en Trace aangeeft dat uw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd.

Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor u in ontvangst hebben genomen

Is niet niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.

Nederland
Is uw totaalbedrag onder de 18,50 euro? Dan betaalt u 3,- euro verzend- en verwerkingskosten. Dit wordt als brievenbuspost verstuurd.
Is uw totaalbedrag boven de 18,50,- euro dan wordt uw bestelling pakketpost en zijn de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. 
Is uw totaalbedrag boven de 100,- euro dan betaalt u geen verzendkosten.

Belgie, Duitsland
Is uw totaalbedrag onder de 100,- euro dan wordt uw bestelling per post verstuurd en zijn de verzendkosten 6,00 euro per bestelling. 
Is uw totaalbedrag boven de 100,- euro dan betaalt u geen verzendkosten.

Waarom geen gratis verzending?
Hier is een simpel antwoord voor: (DHL) verzenden is nu eenmaal niet gratis, ook niet voor ons.

De meeste webwinkels maken de producten iets duurder en verwerken de verzendkosten in de prijs van de artikelen.
Wij willen voor onze artikelen een eerlijke prijs berekenen, met daar overheen de verzendkosten, de kosten zoals deze ook voor ons zijn.

Hierin willen wij tegenover u dus gewoon eerlijk zijn.

 

Retourneren is altijd mogelijk. U heeft na ontvangst van uw levering 2 maanden volledig retourrecht. U dient dan wel het product
in ongeschonden staat en indien mogelijk in originele verpakking naar ons terug te sturen.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, voor pakketpost is dit € 4.95.(nederland)
Indien u dit wenst, sturen wij daarna een andere maat / model naar u toe zonder dat dit u extra verzendkosten kost.

Als de volledige bestelling geretourneerd wordt, wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen een paar dagen teruggestort.

Heeft u een verkeerd of fout product ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. U kunt het product dan gratis retouneren.

Voor meer informatie kunt u contact met  ons opnemen.