Meest gestelde vragen

De levertijd is gemiddeld 1 dag. Na uw bestelling ontvangt u persoonlijk bericht van ons met de actuele levertijd.

Voor 17:00 besteld: dan sturen wij de bestelling dezelfde dag nog naar u toe.

De vermelde prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW en excl. verzendkosten. De verzendkosten kunt u terug 
vinden in uw winkelwagen.

Er is waarschijnlijk een fout opgetreden in de afhandeling van uw bestelling. Neem contact met ons op.

U kunt ten alle tijden uw bestelling annuleren. Stuur ons in dit geval een e-mail met daarin uw order nummer
en de reden van uw annulering.

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen.

Overboeking
U kunt bij ons vooraf betalen (overboeking). U ontvangt dan van ons een e-mail wanneer de producten klaar liggen.

iDeal
U kunt bij ons betalen via iDeal. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

MIsterCash/ Bankcontact:
U kunt vanuit België gemakkelijk en vertrouwd betalen met MisterCash / Bankcontact. U rekent af in uw vertrouwde internetbankieren.

AfterPay
Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay. AfterPay voert voor sliponline.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij sliponline.nl betalen met een digitale acceptgiro of eenmalige machtiging tot een bedrag van € 250,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 300,00.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

MasterCard/ Creditcard :  
U kunt ook heel gemakkelijk met uw Mastercard / creditcard betalen, ook vanuit het buitenland

 

Na uw bestelling ontvang u automatisch per e-mail uw factuur.

U kunt ten alle tijden gemakkelijk producten zoeken via het invulveld rechtsboven in de website.
Tevens kun u ook direct naar de zoekpagina gaan.

achteraf betalen loopt via het externe bureau Afterpay, dit geeft extra administratie en risico kosten.

Als Track en Trace aangeeft dat uw pakketje is afgeleverd, maar dit nog niet is gebeurd.

Kijk dan eerst even bij de buren, of die het pakketje niet voor u in ontvangst hebben genomen

Is niet niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem even contact met ons op, dan lossen we dit z.s.m. op: 0492-32408 of Info@sliponline.nl

Nederland
Is uw totaalbedrag onder de 18,50 euro? Dan betaalt u 3,- euro verzend- en verwerkingskosten. Dit wordt als brievenbuspost verstuurd.
Is uw totaalbedrag boven de 18,50,- euro dan wordt uw bestelling pakketpost en zijn de verzendkosten 4,95 euro per bestelling. 
Is uw totaalbedrag boven de 50,- euro dan betaalt u geen verzendkosten.

Belgie, Duitsland
Is uw totaalbedrag onder de 100,- euro dan wordt uw bestelling per post verstuurd en zijn de verzendkosten 6,00 euro per bestelling. 
Is uw totaalbedrag boven de 100,- euro dan betaalt u geen verzendkosten.

Waarom geen gratis verzending?
Hier is een simpel antwoord voor: (PostNL) verzenden is nu eenmaal niet gratis, ook niet voor ons.

De meeste webwinkels maken de producten iets duurder en verwerken de verzendkosten in de prijs van de artikelen.
Wij willen voor onze artikelen een eerlijke prijs berekenen, met daar overheen de verzendkosten, de kosten zoals deze ook voor ons zijn.

Hierin willen wij tegenover u dus gewoon eerlijk zijn.

 

Retourneren is altijd mogelijk. U heeft na ontvangst van uw levering 2 maanden volledig retourrecht. U dient dan wel het product
in ongeschonden staat en indien mogelijk in originele verpakking naar ons terug te sturen.
De retourkosten zijn voor eigen rekening, voor pakketpost is dit € 4.95.(nederland)
Indien u dit wenst, sturen wij daarna een andere maat / model naar u toe zonder dat dit u extra verzendkosten kost.

Als de volledige bestelling geretourneerd wordt, wordt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten binnen een paar dagen teruggestort.

Heeft u een verkeerd of fout product ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice. U kunt het product dan gratis retouneren.

Voor meer informatie kunt u contact met  ons opnemen.

IDeal

Heeft u betaald met IDeal en weet u niet of dit gelukt is? U krijgt altijd een mailtje van Pay.nl ( die onze betalingen regelt) waarin staat of uw betaling is gelukt/ mislukt. U kunt hierover ook altijd even contact opnemen met ons.

Als de betaling mislukt is kunnen wij u een nieuwe link sturen waarmee u kunt betalen.

Creditcard

Sommige Creditcard betalingen worden helaas afgekeurd om diverse redenen, hier hebben wij geen inzage in, wilt u deze bestelling toch ontvangen dan kunt u altijd via een andere betaaloptie betalen. Wij kunnen u hiervoor een link sturen om opnieuw te betalen.

Afterpay

Is uw Afterpay betaling niet geaccepteerd? Dan kunt u het beste even contact op nemen met Afterpay, deze kunnen nakijken waarom de betaling niet is geaccepteerd.

U kunt natuurlijk ook altijd met een andere betaaloptie betalen.

Wij betalen U binnen 5 dagen terug nadat we de bestelling retour hebben ontvangen.

Heeft u met IDeal of overschijving betaald? Dan wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald.

Heeft u met Afterpay betaald? Dan passen wij de rekening bij Afterpay aan.

Heeft u met creditcard betaald? Dan vragen wij uw bankrekeningnummer om het geld terug te storten.


Wilt u de bestelling annuleren of wijzigen, dit kan natuurlijk altijd.

Neem dan even contact met ons op via de email , chat of telefoon: https://www.sliponline.nl/contact


Is er iets mis met het artikel dat we hebben geleverd? Of is het product al snel kapot, neem even contact met ons op: https://www.sliponline.nl/contact en stuur ook meteen een foto van het product dat niet goed is, dan zorgen wij dat dit wordt opgelost..


Wilt u een grotere bestelling plaatsen? Hier helpen wij u natuurlijk graag mee. Voor kortingen op grotere aantallen kunt u contact met ons opnemen: https://www.sliponline.nl/contact of via de chat. Dan maken wij een offerte voor U.


Voor de zakelijke klanten kunnen wij ook een offerte maken met BTW.


Wilt u een bestelling plaatsen bij ons dat kan natuurlijk altijd.


Stap 1:


Zoek een product dat je wilt kopen, selecteer de kleur en maat van dit product en druk op bestellen, hierdoor komt het artikel in je winkelwagentje. U kunt nu verder gaan met winkelen of gaan afrekenen.


Stap 2: Klik rechtsboven op het winkelwagentje ( Dit is een blauwe balk en hier staat bijvoorbeeld: 3 product(en) - €26,85) Kijk of de juiste producten in het winkelwagentje zitten en klik op afrekenen.


Stap 3: U kunt nu kiezen uit 3 opties:


1: inloggen 2: een account aanmaken 3: afrekenen zonder account.


Hierna klikt u op verder en vult u al uw gegevens in, selecteer uw bezorgmethode en een betaalwijze. Controleer al uw gegevens altijd even.




Komt er alsnog niet uit, wij helpen u graag verder of kunnen uw bestelling ook via de Telefoon / Chat of email opnemen. https://www.sliponline.nl/contact


U kunt altijd uw bestelling ruilen of retourneren.

Dit kan naar: Antwoordnummer 3000 5423ZX Handel.


Het retourneren van een pakketje koste €4,95, dit wordt achteraf verrekend.
brievenbuspost kunt u zelf via Postnl retourneren
wilt u bij het retourneren altijd de pakbon bijvoegen en hierop de reden van retourneren vermelden en of u artikelen wilt ruilen of dat u dat geld teruggestort moet worden.


Uw order is incompleet geleverd


Het kan zijn dat uw order niet helemaal compleet op voorraad was, dit wordt dan z.s.m. nagestuurd. wij laten u het altijd via de mail weten als uw order niet compleet is opgestuurd.


Maar klopt uw bestelling niet, neem dan altijd even contact met ons op: https://www.sliponline.nl/contact dan lossen wij het z.s.m. op.

Wij verzenden met PostNL en hebben hierbij verschillende bezorgmogelijkheden.


U kunt kiezen voor het verzenden naar u huis adres of een van de 2000 PostNL punten.


Voor €0,95 extra leveren wij ook in de avond.


Wilt u het op zondag laten bezorgen( + €5,00) of via expressbezorging voor 12:00 uur bezorgd ( + €10,00) neem dan even contact met ons op: https://www.sliponline.nl/contact of via de chat.


U kunt uw bestelling ook altijd in ons magazijn (Handel) of op een van de markten ophalen: Venray, Wijk en Aalburg, Beek en Donk.