Volg ons op social media:
Binnen 48 uur bij u thuis
60 dagen bedenktijd
Veilig
betalen
Achteraf betalen
Persoonlijke service
Binnen 12 uur antwoord
U bent hier:

Meld uw klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan eenvoudig via het onderstaande formulier. Maar uiteraard ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch, zie hiervoor de contact pagina.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (Sliponline.nl) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Bekijk onze Algemene voorwaarden voor vragen over de geschillen.

Klachtformulier