- Lorem ipsum
Coronavirus: Veelgestelde vragen
Wij willen graag wat extra informatie geven in deze tijd.
Worden mijn pakketjes nog steeds verzonden?
Jazeker, wij blijven alle pakketjes gewoon optijd verzenden. Het is nog steeds vandaag besteld voor 17;00 dezelfde dag verzonden, alleen het kan nu 1-2 dagen langer duren voordat PostNL het pakketje bij jou bezorgd. Houdt afstand van de bezorger, zodat deze zijn werk kan doen zonder dat hij of zij met andere mensen in aanraking komt. Ook hoef je nu niet meer te tekenen voor je pakketje, dit doen de bezorgers zelf.
Kan ik mijn pakketje nog steeds ophalen bij een afhaalpunt?
Ja, je kunt bij bijna alle afhaalpunten van PostNL terecht. Wanneer je via onze website je bestelling plaatst, zie je alle openingstijden van je favoriete afhaalpunten. Of bekijk de de PostNL locatiewijzer.
Voor Belgische klanten: Jouw pakketje kunnen we alleen rechtstreeks naar het huis adres versturen, de afhaalpunten zijn allemaal gesloten.
Bezorgen jullie ook als ik in quarantaine zit?
Jazeker, we bezorgen je pakketje nog steeds. Alleen zetten we dit dan voor de deur neer, zodat je het daarna zelf kunt pakken.
Is alles nog gewoon op voorraad?
Jazeker, bijna alles is nog gewoon op voorraad, er zijn een aantal leveranciers waarvan de fabriek is gesloten. Dit zijn Avet, Set, Sloggi, HL-tricot & Perini. We hebben van alle merken nog behoorlijk wat op voorraad, maar op=op bij deze merken momenteel.
Dan kun je je pakketje retourneren via PostNL-punten die open zijn.
Voor onze Belgische klanten, de PostNL punten in Belgie zijn nu gesloten, je kunt het pakketje retourneren wanneer deze weer open zijn, dat is geen probleem.
Verder houden wij ons aan alle voorzorgsmaatregelen vanuit het RIVM en de overheid.