Een zachte microfiber tailleslip met een chique kanten afwerking. De gladde stof is zacht voor de huid en blijft mooi na vele wasbeurten, en het katoenen kruisje voelt fris. De brede kant bij de band en op de bovenbenen geeft een vrouwelijke, sexy touch, met een strikje aan de voorkant als detail.
Een fijne, betaalbare basis met een chique randje, met 65 beoordelingen en een 4,8. De slip valt normaal uit, kies je gebruikelijke maat.
Zachte microfiber: zacht voor de huid, blijft mooi na wassen
Brede kant bij band en benen: vrouwelijke touch
Katoenen kruisje: voelt fris
Betaalbaar met een chique randje
Dit product bestaat uit 95% polyamide en 5% elastaan. De vezels van Polyamide zijn duurzaam en sterk, slijt bijna niet en droogt snel. Een nadeel van polyamide is dat het snel statisch is.
Mooie polyamide dames tailleslip met brede kant bij de band en op de bovenbenen. Fijne zachte elastische stof met kantoenen kruisje
De brede kanten inzet geeft het gevoel dat je een comfortabele slip draagt, maar geeft met het kant een sexy touch
Geen naden aan de achterkant dus kunnen irriteren
Een katoenen kruisje absorbeert vocht beter
Microfiber behoudt zijn fijne pasvorm ook na lang dragen of meerdere malen wassen. Ook blijven de kleuren net zo mooi, ook na meerdere keren wassen.
Schijnt niet snel door onder je kleding, door de platte randjes/naadjes.
Microfiber laat vocht door, maar absorbeert deze niet. Hierdoor kan het wat zweterig aanvoelen in de zomer.
De brede kanten afwerking kan voor irritatie zorgen, mocht je hier niet goed tegen kunnen.
Valt normaal uit: kies de maat die je normaal draagt. Twijfel je tussen twee maten, kies dan de grotere.
De maten vallen normaal dus we raden je aan gewoon je eigen maat te nemen, je kunt altijd nog onze uitgebreide maattabel raadplegen. Twijfel je tussen 2 maten, dan adviseren we de grotere maat.
Maat M: Taille plat gemeten: 29 cm. Hoogte van band tot kruisje: 28 cm.
Maat XL: Taille plat gemeten: 33 cm. Hoogte van band tot kruisje: 32 cm.
Wasbaar op 40 graden, het liefst in een waszak en niet in de droger. Zo blijft het kant het langst mooi.
De slip kan in de machine gewassen worden op maximaal 40 graden. Het beste is om het synthetische of fijne wasprogramma te gebruiken. Het is altijd goed om je kledingstuk binnenstebuiten in de wasmachine te doen. Kan in de droger, maar alleen op een lage temperatuur. De stof kreukt van nature weinig en droogt snel.