• Lorem ipsum

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan eenvoudig via het onderstaande formulier. Maar uiteraard ook per e-mail, regulier post en/of telefonisch, zie hiervoor de contact pagina.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen de klacht binnen 1 dag na ont vangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar (Sliponline.nl) bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). Bekijk onze Algemene voorwaarden voor vragen over de geschillen.